Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
5 yıl sonra ilk defa plastik poşetlere zam yolda
- Mehmet Karaman
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Plastik Poşet Komisyonu kararıyla 2019 yılında plastik poşetler kuruştan…
Yabancı Borsa’dan kaçtı, bonoya sarıldı
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 4 min
- 0
Bugünkü yazısında yabancının Borsa'dan kaçışının devam ettiğini belirten Dünya Gazetesi yazarı Naki Bakır, "Borsa’dan kaçan…
Milyonlarca SSK, Bağkur emeklisi ve memurun gözü kulağı ocak ayında! İşte masadaki zam oranı
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 3 min
- 0
2025 yaklaşırken hem memur ve emekli maaş güncellemesi olacak hem de asgari ücret açıklanacak. Memurlar…